Obs! Artikkelen er mer enn ett år gammel.
Giske kommune har vore igjennom ei omlegging av psykiske helsetenester. Det skal sikre god oppfølging og en god overgang for folk som har vore innom spesialisthelsetenesta.
– Dette er viktig å snakke om, seier Therese Nordheim Nesseth då ØyBlikk møter...
Di eining er ikkje aktiv.
Kjære lesar
For å lese dette innhaldet, må du vere abonnent på ØyBlikk.
Din brukar har ikkje digital tilgang.
ar du gyldig abonnement?
Prøv å logge ut og inn igjen. Dersom du framleis får denne meldinga, kontakt kundeservice på
abonnement@oyblikk.no.
For å lese nettavisa på denne eininga må den bli lagt til aktive einingar på mi side. Trykk på «administrer aktive einingar» for å legge til
denne eininga som aktiv.