Obs! Artikkelen er mer enn ett år gammel.
Giske kommune har gått ut med ei melding der dei minner om bandtvangen som gjeld i Giske frå 1. april til 20. august.
Dei understrekar samstundes at bandtvangen på øya Giske og på nordsida av Godøyfjellet gjeld heile året....
Di eining er ikkje aktiv.
Kjære lesar
For å lese dette innhaldet, må du vere abonnent på ØyBlikk.
Din brukar har ikkje digital tilgang.
ar du gyldig abonnement?
Prøv å logge ut og inn igjen. Dersom du framleis får denne meldinga, kontakt kundeservice på
abonnement@oyblikk.no.
For å lese nettavisa på denne eininga må den bli lagt til aktive einingar på mi side. Trykk på «administrer aktive einingar» for å legge til
denne eininga som aktiv.